söndag 11 mars 2012

Dopdag för söta Iris :)

Idag va det en tidig morgon som gällde för att fixa det sista inför dopet för Iris :) denna söta lilla unge ska få en sådan trevlig fest som mamma Sofie fixat :)

jag har duschat så det ska bara sminkas och kläs om sen samt att det kan ju vara bra att äta frukost också men det gör vi så fort Sofie kommer hem från lokalen som hon lämnar en massa mat i just nu :)

mina presenter är klara och gjorde precis klart kortet till henne och fick då se den fina versen som stod där :) va ju därför jag köpte just de kortet men hade glömt den :)

En ljuv liten kropp
ett löfte ett hopp
så gullig och rar
till glädje för mor
och far

jag tycker i alla fall att det va väldigt vackert och det hoppas jag att det också tycker :)

nu ska jag fixa lite så vi blir klara någon gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar