söndag 7 augusti 2011

Sängdags!

Borde verkligen lägga mig men har fullt upp här vid datorn för jag sitter och kollar efter jobb, men hittar egentligen inte några som är intressanta :( men arbetsförmedlingens sida bara hänger sig hela tiden så nu ger jag upp! Ska försöka gå till arbetsförmedlingen imon, samt att jag har en massa att göra imon.. få se om jag hinner med allt som jag vill :)

Fick se att jag inte hade färdigställt mitt svenska CV som jag trodde så det fick jag göra, inte så svår, bara att översätta det jag skrivit på engelska en gång i tiden :) samt fylla i mina senaste arbetsplatser :) men det gick bra och nu har jag skickat iväg det till två olika jobb, dock på samma ställe men olika annonser :) haha

Mamma hade en bok som hon undrade om jag ville läsa, det är min mormors dagbok, det skulle vara ett sätt för mig att lära känna henne :) så ska nog börja läsa den idag så hon kan skicka den till sin bror som vill låna den ett tag och senare ska jag få tillbaka den och då är den min :)
Trots att jag aldrig träffat min mormor så kan jag ibland känna mig väldigt nära henne och jag vet verkligen inte varför eller på vilket sätt. Nu märker jag det mer än innan att vi kanske är lika, vi skrev båda dagböcker under en period i våra liv och jag kommer bli rörd den dag mina egna barnbarn läser mina böcker även om jag rodnar idag men då kommer jag bara skratta åt det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar