fredag 7 oktober 2011

Idol 2011

Nu va det väldigt länge sen jag va här inne och skrev, har egentligen haft tid men bara inte gjort det, så är det ibland..

Sitter just nu i soffan och kolla på Idol och det är första gången jag gör det sen Idol började, jag har sett audition innan men efter den så har jag aldrig kollat längre men i år har jag följt det och sitter nu i soffan och lyssnar och gör lite andra saker samtidigt :)

Sugar är ju numera en svensk katt men hon har det spanska humöret :) men det klarar jag av, annars har hon faktiskt anpassat sig väldigt bra, kan dock tänka mig att hon är lite frysen och värre kan det nog bli :( nu kom hon till mig igen och la sig vid mina fötter i soffan. Har ett täcke i soffan med vårt påslakan från Barcelona på och det va verkligen populärt hos henne hon, då hon knappt lämnar soffan och täcket nu :)

Annars går dagar ganska fort förbi måste jag säga... har fortfarande inget jobb :( och måste nog leta lite mer för att kunna få ett och framför allt så jag överlever!
Men jag pluggar ju också och det går bra och jag tycker det är kul :) har haft 2 mindre tentor och jag hoppas att den andra gick bra, för den hade jag igår men vet att jag gjorde några små missar... jag ska inte ändra mig när jag skrivit en sak, det bara är så... men jag tror ändå att det över lag gick bra, men man vet aldrig... och om 3 veckor ha vi den sista på denna kurs och sedan börjar nästa så det är bara att ge allt :)

bakade en liten kaka innan Idol undra om jag inte ska hämta en bit nu i pausen och se hur den blev :) och imon blir det Kalmar med Sandra en sväng på förmiddagen sen vet jag inte vad som händer mer imon men sen är det ju söndag och då blir det tipspromenad i Flygsfors och sen blir jag väl där hela dagen som vanligt och hjälper mamma och pappa på tomten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar