lördag 21 juli 2012

äntligen helg!

ja nu är man ledig och igår hämtade jag hem min lilla älskling Spike så i morse tog vi sovmorgon eller ja i alla fall tills pappa ringde och undrade om vi skulle äta frukost hos dem. Så då blev det uppstigning och plocka ihop allt lite snabbt och sen köra kosan mot Flygsfors :) så nu sitter jag ute och väntar på att åka på marknad i Fagerhult, mamma har hängt ut tvätt och regnet hänger i luften med massa svarta moln runt om kring :) som vanligt när mamma tvättar :)

känner att det går bättre och bättre för varje dag som går men det är inte lätt när man har ett jobb där man omges utav bakning och nybakat varje dag... men det har gått :) ska se om jag hinner nu innan vi ska åka och lägga upp lite om hur det gått dag för dag... :) 

nu har jag fått en hund i knät och det har börjat regna så lika bra att gå in...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar