torsdag 19 juli 2012

dålig uppdatering..

vet att det varit dålig uppdatering denna vecka och jag tänkte verkligen att nu ska jag skriva lite varje dag och jag har haft små fina inlägg i huvudet men de har verkligen inte kommit längre... 

kommer lägga in dag för dag under  helgen om hur det gått men kan säga redan nu att det gått ganska bra med tanke på att jag älskar de flesta kolhydrater som finns och fick i mig massor innan och att ta bort dem helt va jobbigt och lite fusk har hänt men läste samtidigt någonstans att man egentligen inte ska ta bort dem helt med en gång utan man ska trappa ner på dem i olika steg så efter att jag läste det så känner jag att det är okej :) 

men nu ska jag sova och imon är det fredag och sen är jag ledig! gud va skönt det ska bli :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar