måndag 23 juli 2012

En vecka har gått

och jag har ännu inte skrivit någon dag för dag redovisning för hur det gått första veckan... även om det kanske inte är många som läser så är det ju bra för mig att kunna gå tillbaka och se hur det gått... :) åt frukost vid 9 men känner mig så sugen på något nästan hela tiden.. och vet verkligen inte vad jag vill ha.. och hade det varit innan hade jag kanske tagit en macka och sen varit nöjd men nu vet jag inte vad jag ska ta... kanske ska ta mina mosade bär och lite grädde :) det är ju gått och det känns så konstigt att typ vara på en diet och ändå får man äta fet mat som grädde och en massa smör men inget socker och det är lite svårt ibland men det har gått bra :) 

nä jag ska nog hämta dem och samtidigt ta upp jordgubbar ur frysen :) så ska jag försöka skriva en dag för dag "redovisning" senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar